| Práca, profesia, kariéra, zamestnanie, job a štúdium v EÚ, zahraničí!

  práca, ponuka práce, zamestnanie, práca v zahraničí, brigády, voľné pracovné miesta, pracovné ponuky, ponuky práce  

Zarábajte s INVIA.SK | Inzercia | Obchodné podmienky | Cenník | Kontakt | Zarábajte s Pelikan.sk

Reklama u nás, oplatí sa!

práca, brigáda, profesia

Požiarnik Kuchár / Kuchárka Lekár / Lekárka Inžinierka / Inžinierka

Inzercia

Prečo reklama na doméne FreeJob.sk?

Internetový projekt FreeJob.sk vznikol 1. januára 2005. Ambíciou portálu je stať sa najnavštevovanejším pôvodným slovenským webom zameraným výlučne na sprostredkovanie informácií o možnostiach práce (ale aj ubytovania, dopravy, poistenia atď.) v prvom rade v krajinách Európskej únie, ako aj pracovné populárneho zahraničia, teda iných vyspelých krajín (Švajčiarsko, Austrália, Spojené štáty americké, Kanada, Rusko a podobne).

Keďže sme úzko špecializovaným internetovým projektom s jasným zameraním, naši návštevníci sú najmä tí, čo hľadajú krátkodobú či dlhodobú prácu v zahraničí v EÚ / EHP, podrobné informácie o krajinách budúceho pobytu, čiže prevažne vekovo mladší ľudia (do 40 rokov), ktorí s internetom pracovať vedia a jednoznačne ho preferujú pri prieskume možností práce vonku, no aj na Slovensku. Naši zákazníci a Vaši budúci klienti veľmi dobre vedia čo chcú, čo hľadajú a aj preto nestrácajú čas vysedávaním na WC nad prílohami papierových rubrík periodík na tému práca, kariéra, job a podobne. Aj na WC majú v rukách smartphone či tablet, veď internet ponúka predsa 1 000 krát viac možnosti, než nejaká stránka v novinách vydávaná na týždennej, mesačnej, či inej báze. Je len na Vás, aby ste im cez cielenú a kontextovú reklamu u nás poskytli viac informácií pri ich "ceste za šťastím", pomohli im (a sebe) správne sa rozhodnúť.

Od 1.12.2006 do 31.12.2015 našu doménu navštívilo 136 334 tzv. unikátnych návštevníkov, pri zaznamenaní 189 053 návštev, pričom počet zobrazených stránok bol 767 947! Z nich bolo 72,20 % nových a 27,80 % vracajúcich sa návštevníkov. Podrobnosti nájdete na našej stránke - http://www.freejob.sk/index.php?id=statistiky Neváhajte a kontaktujte nás!


Prečo reklama na internete?

Prednosti internetovej reklamy v porovnaní s tradičnými formami reklamy:

  • Interaktivita (možnosť reagovať na komunikované posolstvo - "prekliknúť sa ďalej")

  • Instantný a nepretržitý prístup k informáciám o produktoch, resp. službách

  • Nízke náklady na okamžitú úpravu, resp. výmenu reklamnej kampane

  • Presná, rýchla a nenákladná merateľnosť realizácie reklamnej kampane aj jej odozvy v radoch užívateľov

Internetová reklama (priamy a nepriamy efekt z nej) umožňuje zadávateľovi:

  • Zvýšiť návštevnosť internetovej prezentácie

  • Posilniť goodwill a povedomie o firme zadávateľa

  • Rast obratu z predaja inzerovaných produktov, služieb a podobne

  • Zmerať CTR (Click Through Rate), teda počet kliknutí na web reklamu (animovaný reklamný banner, popr. novšie formy reklamy - interstitials, pop-ups, superstitials, layers atd.) ako percento z celkového počtu impresií reklamy


Kto v SR používa internet (jeden starší výskum)

/ Sprava o slovenskom internete /

Výskumná agentúra Taylor Nelson Sofres zverejnila výsledky reprezentatívneho prieskumu medzi používateľmi internetu. Inovatívna metóda zberu dát "i-Panel" vstupuje do výskumnej praxe (Bratislava - 04.12.2000) Správu o slovenskom internete a jeho využívaní slovenskými používáteľmi predstavuje verejnosti jedna z popredných agentúr na slovenskom výzkumnom trhu - Taylor Nelson Sofres (TNS). Spoločnosť uskutočnila počas jesene 2000 výskumny projekt pod názvom 'Sprava o slovenskom internete', ktorý vypĺňa doterajšiu marketingovo - informačnú medzeru v oblasti informácií o využívaní internetu na Slovensku.

Niektore zo zisteni TNS :

Sprava o slovenskom internete je nabita faktami. Najviac pouzivatelov internetu sa nachadza v skupine muzov do 29 rokov so stredoskolskym vzdelanim s maturitou a vysokoskolskym vzdelanim. Vacsina pouzivatelov internetu ma nadpriemerne prijmy v domacnosti, od 20 tisic korun a môzeme ich najst najma v radoch podnikatelov, riadiacich pracovnikov a dusevne pracujucich.

Slovensky pouzivatel internetu pozna najznamejsich slovenskych poskytovatelov internetu. Co sa tyka pripojenia na internet vacsinou vyuziva pevnu linku a po nej nasleduje dial-up. Najcastejsie sa pripaja v praci a zacina si zvykat aj na internetove kaviarne. Internet vyuziva niekolkokrat denne. Platby za pripojenie najradsej plati formou mesacnych pausalov. Jednu hodinu, ako dĺzku navstevy Internete, uviedlo najvacsie percento 'internetistov'.

Typicky pouzivatel hlada na Internete informacie k svojej praci, spravodajske informacie, informacie o programoch a svojich konickoch atd. Nakupovanie cez internet je tiez oblubenou cinnostou slovenskych pouzivatelov Internetu. Najcastejsie sa kupuju CD nosice, knihy, softver, hardver. Moznost posielat e-maily prostrednictvom free-mailovych sluzieb je tiez velmi popularna.

Ako forma elektronického bankovníctva je najviac využívaný platobný príkaz prostredníctvom Internetu. Prevažná väčšina používateľov internetu si všíma reklamu na internetovych stránkach a takmer všetci na ňu niekedy kliknú.

Zdroj: Taylor Nelson Sofres Factum, s.r.o.

/ Typové členenie používateľov internetu na Slovensku /

„Prieskum SIUS 2000 (Slovak Internet Users Segmentation - Segmentácia slovenského užívateľa internetu) zrealizovali spoločnosti Mega & Loman a United Consultants. Prieskumu sa zúčastnilo viac než 5.000 slovenských respondentov a bol zameraný na zmapovanie názorov a potrieb užívateľov internetu s cieľom pokúsiť sa vypracovať určitú typológiu jeho užívateľov. Na základe pokročilých analytických metód sa podarilo identifikovať 8 rôznych typov užívateľov internetu, ktoré sa líšia nielen svojou skúsenosťou a spôsobom využívania internetu, ale aj technickými podmienkami pripojenia a životným štýlom.

  • Internetový praktik je typ užívateľa s najdlhšou praxou na internete, ktorý ho využíva výhradne na pracovné účely. Je to spravidla človek staršej strednej generácie, ktorý sa vyznačuje až prílišnou opatrnosťou a skepsou.

  • Fun & Teens sú začínajúci používatelia internetu z radov bezstarostných teenagerov. Rovnako cool sú pre nich techno a house párty, odievanie sa do značkových odevov, navštevovanie fast food reštaurácií, a teraz i internet. Sú fascinovaní možnosťami zábavy v tomto type média.

  • Managing director - je dostatočne úspešný a bohatý na to, aby sa nemusel zapodievať exekutívnymi povinnosťami vo svojej firme a mohol sa nadchnúť pre nový vek informačných technológií. Je to typ užívateľa internetu, ktorý najviac využíva komerčné možnosti tohto informačno-predajného kanála.

  • Vysokoškolák - užívateľ, pre ktorého je internet bránou k poznatkom. K základným hybným princípom tohto typu patrí poznávanie, zdokonaľovanie, vzdelávanie sa. V súčasnosti síce nepatrí k užívateľom s najvyšším statusom, je to však budúca intelektuálna elita národa.

  • Hľadajúci vzrušenie je užívateľ internetu, ktorý pripojením sa do siete zaháňa nudu v zamestnaní. Na web stránkach vyhľadáva šokujúce videá, fotofóry, vtipy, ktoré následne e-mailom zasiela všetkým svojím známym.

  • Informatix - typ užívateľa internetu poznačený syndrómom závislosti od blikajúcej obrazovky monitoru. Je to spravidla mladý, technicky zdatný programátor, informatik. Je presvedčený o tom, že je súčasťou cyberspace, či matrixu. Túži po objatí partnerky či manželky.

  • Kariérny manažér - ide tvrdo za svojou kariérou. V zásade je mu jedno, v akej oblasti sa presadí, hlavné je byť úspešný. Prístup na internet dnes patrí k štandardným požiadavkám úspešných manažérov. Je to typ, ktorý najviac používa elektronickú poštu a mobilné telefóny.

  • Zodpovedný živiteľ rodiny - užívateľ internetu, ktorý práve absolvoval univerzitu a má za sebou prvé metre po štarte do života. Verí, že život sa hrá podľa pravidiel. Je pracovitý, zodpovedný a trpezlivý. Vie, že prvá vec, o ktorú sa musí v živote postarať, je postaviť dom, zasadiť strom a splodiť syna.

Detailné informácie o prieskume: http://www.sius.sk/sk/vysledky

Booking.com

Animátor / Animátorka Hosteska Tenista Obchodník


 

Zarábajte s nami! | Impotencia.sk | eBooks.sk | Neplodnost.sk

tagy / značky práca v zahraničí, profesia, brigáda, robota, job, zamestnanie, miesto, štúdium, ponuky

: Spravodajstvo
: Užitočné rady
: Na čo myslieť
: Poistenie
: Pomoc v núdzi
: Publikácie
: Registrácia
: Agentúry
: Diskusia
: Preprava osôb
: Inzeráty
: Jazykové kurzy
: Cestopisy
: URL odkazy
: Štatistiky
: Vrátenie daní
: Ubytovanie
: Zľavové kupóny

Cyprus

Mallorca

Rhodos

Hurghada

Sharm El Sheikh

Jordansko

Syria

Google Pagerank

Copyright © 2000 - 2017, FreeJob.sk * All rights reserved * Made in Slovakia

Minimálne odporúčame rozlíšenie 1024 x 768, farby True Color 32 bitov, 17" monitor.